Strict-Transport-Security: max-age=31536000; includeSubDomains
Hos os får du hjemmebanefordel

Vi er uofficielle mestre i afvikling af events!

Møder med kolleger og samarbejdspartnere? Konferencer med virksomheden eller med organisationen? Idrættens Hus har rammerne og ekspertisen. Vi har trænet målrettet, mere end de 10.000 timer, det kræver for at være blandt eliten, og vi giver jer fuldt udbytte af vores hjemmebane.

en mand, der står på en scene foran en folkemængde

Skal dine gæster huske dit event?

Vores konferencehotel er det perfekte sted at afholde dit erhvervsevent, da vi har alle de nødvendige faciliteter og bekvemmeligheder til at afvikle events, som sætter aftryk og bliver husket. I sørger for indholdet, og vi leverer lokaler, forplejning, overnatning i helt unikke omgivelser, der oser af sport og toppræstationer. Ydermere ligger vi med en central placering, tæt på København, og på motorvej og med 2.500 parkeringspladser, er det også let at komme til og fra hotellet for både lokale og internationale deltagere. Københavns lufthavn er 22 km væk.

Sundhed
Vi er dagligt værter for eliteidrætsudøvere fra hele verden og tilbyder derfor et omfattende fokus på sundhed, bevægelse og aktivitet. Det holder både hjernen, kroppen og eventet levende.
Plads til jer
Vi har 2.500+ gratis parkeringspladser og mødelokaler og -sale med plads til op 350 personer, såvel som mindre intime mødelokaler med plads til 5-6 personer.
Gør dit event ekstraordinært

Sov med den danske sportselite

Vi sørger også for overnatning til jeres gæster, efter at I har hældt vigtig information ind i deres hoveder. Vi har 65 velindrettede værelser klar til dig og dine gæster. Alle senge er minimum 120 cm. i bredden, så der er plads til at brede sig og absorbere dagens vigtige pointer.

Værelser ikon

Alle typer værelser

Fra enkeltværelser til suite - vi kan tilbyde lige den værelsestype, du har brug for oven på et langt møde eller en velgennemført konference. Vi tilbyder selvfølgelig handicapværelser med elevationseng og ekstra plads til kørestol.

morgenmads ikon

Gennemsigtighed

Hos os er morgenbuffeten altid inkluderet i prisen. Vi giver dig også mulighed for ekstra opredning på de forskellige værelser.

et hotelværelse med to senge og et vindueen tegning af en person, der sidder i en seng
a man in a chef's apron cooking food in a frying pan
Mad til eventet?

Restauranten er åben

Restauranten er et inspirerende pift til dit event. De åbne rammer, hvor eliteidrætsudøvere spiser deres daglige kost, har fokus på at kreere sunde, lokalt producerede retter med årstidens grøntsager og urter. Samme inspirerende mad får I også til jeres event, hvor maden afspejler kokkenes skabertrang og daglige sanketure i vores gårdhave.

Ny indretnings ikon

Nyrenoverede lokaler

Vi har givet restauranten et grundigt pift, så den lokker til at koble af i lyset af de åbne facadevinduer.
Besøg den eller få maden bragt direkte til jeres event.

Gårdhave ikon

Egen gårdhave

Gårdhavens indretning er fuld af krydderurter og grøntsager. Kokkene går dagligt på sanketur i haven.
Det er garanti for, at din mad er lavet med årstidens bedste ingredienser.

Billedgalleri

Nyd smukke skud fra Idrættens Hus - få et indtryk af huset eller mindes dit sidste besøg hos os.

et soveværelse med blå vægge og en seng
en hotelseng med masser af puder ved siden af en lampe
et bord med en stol og en vase med blomster på
en hotel lounge fyldt med møbler og kunst på væggen
en hotel lounge med en sofa og et bord
Vallensbæk Sejlklub valgte Idrættens Hus Hotel & Konference som cateringpartner til Verdensmesterskaberne i Sejlsport for Europajoller i 2023, fokuseret på bæredygtighed. Samarbejdet omfattede tre store fester og daglig mad til sejlere over 14 dage, med særligt fokus på at minimere madspild. Idrættens Hus imponerede med deres fleksibilitet, kvalitet og bæredygtighedsindsats, hvilket bidrog til VM's succes og en bæredygtighedsudmærkelse i guld. Sejlerne og de frivillige var begejstrede for maden, og samarbejdet sikrede en problemfri gennemførelse af eventet.

Kenneth Bøggild

Administrationschef

|

Danmarks Skiforbund

Event i Idrættens Hus!

Planlægger du en kongres, konference eller firmafest? Idrættens Hus tilbyder den perfekte ramme med erfaring og faciliteter. Gør dit arrangement uforglemmeligt hos os!
Alle events er arrangeret i tæt samarbejde med Brøndby Hallen.

Stadig noget, du er i tvivl om?

Læs svaret her, blandt de ofte stillede spørgsmål.
Skulle du - mod forventning - ikke kunne finde det, du søger, kan du altid skrive.

Er der mulighed for overnatning i forbindelse med konferencer?

Ja, vi har 65 værelser og desuden tæt samarbejde med nærliggende hoteller, hvis I er en større gruppe.

Er hotellet handicapvenligt?

Ja, alle vores mødelokaler er tilgængelige for kørestole og gangarealerne er brede.

Tilbydes der forskellige typer konferencelokaler?

Ja, vi har alt fra små, lukkede grupperum til store sale og åbne loungeområder. Vi tilpasser konferencelokalet og opstillingen efter jeres program.

Er der mulighed for slappe af i pauserne eller efter et møde?

I har mulighed for at trække stikket i en af vores lounges rundt omkring på hotellet

Kan vi ændre i pausetiderne på dagen?

Ja, som udganspunkt er det muligt. Vi gennemgår jeres program ved ankomst og retter til efter jeres ønsker

Er der mulighed for teknisk assistance?

Ja, vi følger jer altid ned i konferencelokalet og sørger for at I bliver koblet rigtigt op og at jeres tekniske udstyr virker

Kan konfernecelokalerne bruges som grupperum?

Ja, som udgangspunkt kan alle lokaler bruges som grupperum, det afhænger af arrangementets størrelse og formål

Kan man booke et lokale uden forplejning?

Ja, det kan man godt, men vi anbefaler altid vores gæster som minimum at bestille kaffe, te og vand.

Er der dagslys i alle lokaler?

Ja, alle vores konferencelokaler har naturligt lysindfald.

Er der mulighed for videokonferencer?

Ja, det er der mulighed for i 8 af vores lokaler inkl. vores store konferencesal med plads op til 350 personer.

Telefon ikon

Telefon

Ring i dag:

Email ikon

Email

Spørgsmål? 
Ris eller ros? 
Send os en mail: