Strict-Transport-Security: max-age=31536000; includeSubDomains

Tom Bogs

Træd ind i ringen hvor der er plads til verbale uppercuts og virtuelle hooks. Tom Bogs bestyrelsesmødelokale har plads til 10 deltagere. I kan afvikle mødet i flere runder, og hvis I ønsker det, står vi klar i ringhjørnet med forfriskninger. Lokalet passer godt til bestyrelsesmøder, workshops eller seminarer.

By ikon
Tæt på byen og let at komme til

Fra Brøndby har du 12 km til København og 22 km til lufthavnen. Vi har 2.500 gratis parkeringspladser og ligger belejligt ved Brøndbyvester-afkørsel som fører direkte til København eller ud til resten af Sjælland.

Masser af plads ikon
Fleksible m2 med plads til alle

Fra Gunnar Nu-salens 396m2 til Erik Hansen-mødelokalets 20m2 kan vi komfortabelt rumme alle begivenheder. Alle vores lokaler er fleksibelt designet så bordene kan opstilles så de passer til jeres behov - om I ønsker en biografopstilling, samlede borde, gruppeopstillinger eller andet, kan det lade sig gøre.

frokost ikon
Sundt og inspirerende i sportens hjerte

Alle mødelokaler ligger inspirerende tæt på Sportens Hall of Fame og du får sund mad serveret fra vores køkken, der er vant til at nære sultne eliteidrætsudøvere fra hele verden. Vi serverer alle dagens måltider med grønt og krydderi fra egen køkkenhave.

Det største bestyrelseslokale

Tom Bogs lokalet har næsten samme indermål som en boksering - 30m2, med plads til 10 personer - som er det størte af vores små lokaler. Vi har 3 lokaler i samme område, hvis I har brug for at dele mødet op i flere afdelinger.

Lokalet er godt indrettet med moderne faciliteter, komfortable møbler og alt, hvad I behøver for at afvikle jeres møde.
Vi står klar i ringhjørnet med væske og føde alt efter jeres ønsker. Vi har mødepakker i flere varianter, som vi tilpasser jeres ønsker.

Teknikken tillader deltagere online via tv-skærm i lokalet.

Hvilken bane vil I spille på?

Vi vil gerne spille jer gode - og har mange 'baner' at vælge imellem. Fortæl os, om jeres møde og antal deltagere, så booker vi det bedste lokale til jeres møde.
Book hos os i dag eller hør mere.

Ofte stillede ?

Hvis du mangler information, kan du finde det i de ofte stillede spørgsmål. Skulle du, mod forventning, stadig savne svar, er du altid velkommen til at kontakte os - vi ser frem til at høre fra dig.

Hvilket AV-udstyr er tilgængeligt?

Vi tilbyder standard AV-udstyr i alle mødelokaler – inkl. projektor/skærm, lydanlæg og mikrofoner. Har I særlige tekniske krav, hjælper vi gerne med at finde en løsning.

Er der gratis parkering?

Ja, der er gratis parkering lige ved Idrættens Hus. Det er nemt for både jeres deltagere og eventuelle oplægsholdere at komme til og fra.

Hvad er inkluderet i mødepakkerne?

Alle pakker inkluderer lokale, standard AV-udstyr, Wi-Fi og fuld forplejning – fx morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe. Se detaljer under hver pakke.

Er der mulighed for vegetariske, veganske eller allergivenlige måltider?

Selvfølgelig. Vi tilbyder både vegetariske, veganske og allergivenlige alternativer. Giv os besked ved booking, så sørger vi for, at alle deltagere får en god oplevelse.

Kan mødepakkerne tilpasses vores behov?

Ja! Alle vores mødepakker kan tilpasses – både hvad angår mad, mødelokaleopsætning og program. Vi hjælper jer gerne med en skræddersyet løsning, der afspejler jeres virksomhed og formål med mødet.

Er hotellet handicapvenligt?

Ja, alle vores mødelokaler er tilgængelige for kørestole og gangarealerne er brede.

Er der mulighed for slappe af i pauserne eller efter et møde?

I har mulighed for at trække stikket i en af vores lounges rundt omkring på hotellet, eller kigge med hvis elitesportsfolk træner på området.

Tilbydes der forskellige typer mødelokaler?

Ja, vi har alt fra små lukkede grupperum til store sale og åbne loungeområder. Vi tilpasser mødelokalet og opstillingen efter jeres program.

Kan man booke et lokale uden forplejning?

Ja det kan man godt, men vi anbefaler altid vores gæster som minimum at bestille kaffe, te og vand.

Kan mødelokalerne bruges som grupperum?

Ja som udgangspunkt kan alle lokaler bruges som grupperum, det afhænger af arrangementets størrelse og formål

Er der mulighed for teknisk assistance?

Ja, vi følger jer altid ned i mødelokalet og sørger for at I bliver koblet rigtigt op og ønsket teknisk udstyr virker

Kan vi ændre i pausetiderne på dagen?

Ja, som udganspunkt er det muligt. Vi gennemgår jeres program ved ankomst og retter til efter jeres ønsker

Er der dagslys i alle lokaler?

Ja, alle vores mødelokaler har narturligt lysindfald.

Er der mulighed for videomøder?

Ja, det er der mulighed for i 8 af vores lokaler inkl. vores store konferencesal med plads op til 350 personer.

Telefon ikon

Telefon

Ring i dag:

Email ikon

Email

Spørgsmål? 
Ris eller ros? 
Send os en mail: